lördag 2 juni 2012

En lång fredag

Yes, jag är så glad för att jag höll igår. Vi hade en lång dag igår - åkte iväg med hela firman (sex stycken) redan kl 6:30 och var inte tillbaka hemma förrän 22:30. Vi var iväg på studiebesök till den av våra kunder som är störst för oss. Mycket intressant besök och sen avslutade vi dagen med lite fest.


Bilden är tagen genom fönsterrutan, på väg ner till Skåne. Öresundsbron skymtar i bakgrunden. 

Jag var ju lite orolig om jag skulle orka hela dan, men hade ju inget annat val. Och när det är lite festligheter på gång så vill man ju vara med. :) Skriver mer om fredagen i nästa inlägg, och kanske visar jag en bild på hur roliga vi såg ut vid ett tillfälle ;). Nu ska jag bädda ett par gästsängar för snart kommer det gäster som ska stanna över natten.

Ha en fin helg! ♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Hm... Inget val?? Det är när man har gått in i väggen man inte har något val, vännen.. Var rädd om dig!
Kram Nina!

Tina sa...

Härligt om du orkar, lysna på kroppen.........Kramar

Mamma Z sa...

Tittar in med en lite bloggkram ♥
och hoppas du återfår krafterna snarast och orkar med både det ena å det andra skojiga som kan tänkas stunda ♥

BAMSEKRAMEN