lördag 9 juni 2012

Skogsnjut

En liten kort rapport härifrån idag. Jag har njutit i skogen i min ensamhet under några timmar på eftermiddagen. Kände mig så pass pigg så jag hade prickat ut en lagom runda på orienteringen för att ta några kontroller. Jobbigt var det, men så avkopplande och skönt!




Rätt vad det var stötte jag på den här slingrande ormen (som var en snok):




Samtidigt som jag såg den så gick jag och halsade lite vatten från min flaska, annars hade det kommit ett skrik kan jag säga... Jag är inte förtjust i dem! Men fota måste jag göra ändå men vågar knappt titta på bilderna sen :P
Skönt och rogivande var det iaf i skogen!

Nu lite kvällsmys! Kramelikram ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Törs bara titta med ena ögat på bilden ;)! Bra där att ta en tur själv, behövde du gissar jag. Kramar