onsdag 20 juni 2012

Grottar ner mig

Här har vi en mycket, mycket lugn eftermiddag och förhoppningsvis fortsätter det så hela kvällen. Turbo har tydligen haft en trivsam och bra dag på korttids idag, hela långa dagen. Härligt med harmoni här!
Själv har jag genom ett forum på nätet fått mig en kick under eftermiddagen (tack för stödet, om ni läser här!) och därför grottar jag nu ner mig i lite kursmaterial från en kurs vi var på för länge sen.



Jag letar efter själva nyckeln till att nå min son och förvandla dessa hemska utbrott till nåt helt annat. Tror ni jag lyckas?? Vet inte, men i morgon ska vi till habiliteringen få se om det leder till nåt....

Njut av sommaren, för den har kommit idag - iaf tillfälligt!




Kramar ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Hoppas lugnet håller i sig och att kursen ger nåt användbart. Önskar er en lugn och fin midsommarhelg, kramar Tina