tisdag 7 oktober 2014

Villa lugnet

Hemma hos oss är det lugnare än lugnast. Vi njuter för fullt för man vet aldrig hur länge det varar. Det kanske låter negativt, men vi vet att det kan vända över en natt. Men just nu så slappnar vi av och hoppas att det lugna ska hålla i sig.

Turbo är skojfrisk när han är så här harmonisk. Idag har han skojat med mig så jag knappt vetat om det varit allvar eller inte. Han tycker det är extra kul när jag blir osäker på hur det ligger till. Men det får man bjuda på när humöret är på topp.

Det är bra timing med harmonin nu när det väntar lite nytt med ny personal på korttids och även, som jag skrev igår, att han ska få träffa Berget från assistansbolaget nästa vecka. Jag hoppas som sagt att det får hålla i sig bara....

Kramen till er alla <3

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt =)
Hoppas det håller i sig länge nu. Superläcker bild, tog det tid att välja idag också ;)
Största kramen <3