fredag 13 juli 2012

Undrar....

Jag undrar hur länge mannen och Turbo skulle behöva vara borta innan jag kommer ner i varv?? Nu har de varit borta i två dygn och jag är fortfarande "hög"! Visst, jag motionerar ganska intensivt men ändå. Tanken jag fick när mannen talade om sina planer var att jag skulle få tid att ligga och läsa en bok, men där är jag inte än - få se om jag kommer dit innan de är hemma igen. Men jag jobbar på att ta mig dit iaf... till boken alltså ;)




Rapporter kommer att resan för mannen och Turbo går efter planerna. Skönt så länge det inte blir några större incidenter. Sen får man se hur Turbo är när han kommer hem och hur hårt det tagit på hans krafter att vara borta så här.

Kram till mina läsare och ha en go´ kväll ♥

2 kommentarer:

Tina sa...

Kan vara svårt att bara vara, hoppas du får nån stund du tycker det är skönt. Eller så mår du bra ändå mitt i allt motionerande ! Var rädd om dig, kram Tina

Tommy sa...

Dagen har flutit på lugnt. Vid 5-tiden ville han ha godis. Att det bara var fredag fungerade inte. Hur kan man ha fredagsmys utan godis??? ni tog en promenad till kurorten. Fanns det godis? Nej. På väg tillbaka insåg jag att detta kommer aldrig att gå. En hel kväll med "har vi godis? NEJ!" skulle sluta i kaos och utbrott. Bara att fräsa in till stan och verkställa beställningen. Vid halv åtta frågar jag: "Är du trött?" Nej! Säkert? Ja! Helt säkert? Jo, lite. JAG SÅG DET!!! Lyhördhet är A och O i dignoslandet. Snart läggdags. Sov gott.............ZZzzz