lördag 15 oktober 2011

♥ STOREBROR ♥

Nu är den "ensamma" lördagen snart till ända. Så ensam har jag inte varit och jag känner i kroppen nu att jag härjat lite för mycket. Är i stort behov av att vara ensam på riktigt nu....
Jag har alltså umgåtts med vänner hela dan och även hjälpt till att städa på ett ställe.




När jag kom hem på sena eftermiddagen var jag riktigt trött och slut. Orkade inte ställa mig och laga middag utan åkte och köpte mig en pizza.




Sen la jag mig och vilade en stund i soffan, men trött är jag fortfarande. Är nog nästan tvungen att ställa in nåt av det jag planerat i morgon känner jag.... hmm.....


Under dagen har jag fått lite rapporter från mannen och sonen som är och gör Stockholm osäkert ☺. Hela dagen idag har de umgåtts med storebror. Tror sonen var en aning uppspelt i morse så mannen hade nog en mindre pärs med honom. Han älskar sin storebror och ser upp till honom. Han kan väl inte riktigt hantera den där väntan som blir innan storebror dyker upp. Men sen har han fått "äga" sin storebror heeela långa dagen. Samtalet har nog rört sig kring dataprogrammering mesta delen av tiden. Börjar bli ett gemensamt intresse. Yngste sonen håller på att programmera ett eget spel på datorn och äldste sonen har pluggat sånt på högskolan så det har säkert varit samtal på hög nivå ;) Kul för dem! Men mannen har känt sig lite utanför.... ☺☺☺


Två av mina tre fina killar ♥

Nu har jag förberett lite mys till kvällen och ska se en film jag hyrt. Hoppas jag orkar se klart den... zzzz......
Go´kväll på er alla ♥

4 kommentarer:

Nina sa...

Men lilla gumman! Dags för en "inte-göra-nåt-dag" tror jag... Japp!

Var rädd om dig!
Kram Nina!

Mamma Z sa...

Härlig helg på varsinna håll!! Så skoj att bröderna nu har utbyte av varandra på ett nytt sätt nu.. och du gjorde helt rätt att skippa matlagningen!!

Tänkte så på dig igår i globen..då jag vet hur mkt även du gillar Martin..

Bamsekramen!!

mariellejohnsson sa...

Vilka fina killar du har :-) Och häftigt att dom har samma intresse. Min Andreas och "extrabarnet" Julle kan ju också prata sånt där heeeela tiden och man känner sig absolut utanför när man är med.... fattar nada!
Kram!

Anonym sa...

Kul att sönerna har nåt gemensamt att mötas kring. Det blir väl så mycket lättare och roligare för dem båda två såklart. Och det måste ju kännas bra att det finns så mycket kärlek mellan dem med tanke på ålderskillnaden också. Det brukar ju spela mindre och mindre roll ju äldre de båda blir såklart.
Hoppas att det blev en bra film :)
KRAM