söndag 1 juli 2012

Trööött

Är lite trötter här så jag ska inte bli så långrandig idag. Jag är trött trots att vi hade en sån fin slappardag igår, jag och mannen, men jag får väl se till att lägga mig i hyfsad tid ikväll så jag får sova som jag ska iaf.

Det blev iaf en härligt fin cykeltur igår kväll som mannen och jag kom iväg på. Det var ju så skönt väder för en gångs skull. Sen hade vi lite filmmys och åt lite gott.




I dag har vi hämtat Turbo på korttids och det var bra som vanligt. Gott humör och ett leende på läpparna! Reserven O och ordinarie T hade jobbat var sitt dygn. De hade t o m fått ut Turbo på en lite längre promenad - inte dåligt!

Nu får vi hoppas på att vi har en bra vecka framför oss - snaaaart semester :)




Kram, kram ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Hoppas veckan flyter på bra och ni får en skön semester. Kramar från en trötter till <3