måndag 21 februari 2011

Vilken kalldusch - fyyy **** Autism/ADHD

Vilken kalldusch man fick idag när man läser ett meddelande från Metrobloggen här!! De kommer att lägga ner metrobloggen helt och hållet om ca två månader. Och inte nog med det - allt skrivet kommer att försvinna och finns inte tillgängligt efter nerläggningen!! Gaah, det finns mycket historik här som man inte vill bli av med. Jag har bloggat 1,5 år här och det har hänt mycket under den tiden. Ibland letar man efter en viss sak och då har det bara varit att gå tillbaka i bloggen och hittat det, men det kommer inte att gå snart. Och för att inte tala om alla era goa kommentarer...

Nu måste jag se mig om efter en ny bloggportal. Någon som har något bra tips??

Dessutom är jag inte alls duktig på detta med datorer - skulle ju vilja kopiera och ta med mig tidigare inlägg över till en annan blogg, men det kanske inte går, eller?? Känner att jag behöver hjälp! Metrobloggen kommer tyvärr inte att hjälpa till med sånt, har de meddelat....

Inga kommentarer: