tisdag 15 november 2011

Stress, stress, stress

Den här veckan går till historien när det gäller att vara stressad! Jag och mannen jobbar febrilt för att jobba in tre dagar den här veckan. Det blir nog en sen kväll ikväll, fast jag behöver gå och lägga mig i tid. Är sååå trött! Tror att jag åkt på nånting men vet inte riktigt vad. Lite läskigt är det, men jag hoppas det är nåt vanligt övergående....

I morgon bitti bär det iaf av till Linköping där Autism- och Aspergerförbundet har rikskonferens med två dagar fullspäckade med föreläsningar. Några av föreläsarna känner jag till och vet att de är omtalade för att de ska vara jätteduktiga. Vi har stora förhoppningar på detta och det ska bli så intressant.
Sonen kommer att vara på korttids ett par extra dygn så det är lugnt på den fronten iaf.

Bild lånad från Autism & Aspergerförbundet

Ja, så mycket mer än så blir det inte från mig idag. Här ska packas och donas och grejas lite.
Go´kväll på er ♥

Inga kommentarer: