tisdag 18 oktober 2011

Inget tålamod idag....

.... alltså... det har inte behövts nåt tålamod från min sida idag. Dagen har varit lugn och fin från början till slut. Riktigt mysigt har vi haft, sonen och jag. Han är alltså hemma från skolan idag också och snorar och hostar. Ingen feber så han är hyfsat pigg ändå. Jag får inget speciellt gjort här, försöker småjobba lite små stunder som det går. Resten av tiden får man assistera sonen. Men som sagt, det har varit rätt lugnt idag.

När mannen kom hem från jobbet satte jag på mig regnkläder, keps och stavar, stoppade nåt trevligt att lyssna på i öronen och sen gick jag en promenad i busvädret.




Var tvungen att komma ut och få lite luft, kände mig lite instängd. I skogen mötte jag en av sonens gamla taxichaufförer som var ute och hurtade i regnovädret. Haha, fler än jag som går ut och blir genomblöt ;)

Skulle väl behöva komma iväg till jobbet och få nåt gjort där också snart, men vi får väl se hur vi ska pussla ihop det. Sonen blir hemma i morgon med, tyvärr.
Regnkramar från mig idag ♥

Inga kommentarer: