onsdag 5 oktober 2011

Fortsättning följer....

.... ja, det är ostabilt här idag också.... Kanske inte riktigt så illa som det var igår men inte är det bra. Så jag har faktiskt flytt fältet. Mannens tur att ta läggningen ikväll och jag kände att det var lika bra att inte vara i huset under den tiden. Så nu sitter jag på jobbet igen. Jag hade ett par grejer som jag behövde göra klart innan dagen är slut, men som jag inte hann på dan så det passade ju bra att göra det nu. Sen hoppas jag huset är lugnt, tyst och stilla när jag kommer hem igen :)


Närgånget!

Vet inte riktigt vad det är som "spökar" med sonen idag. Morgonstunden som vi hade hemma i morse var glad och bra. Men det hade visst varit stökigt i början på skoldagen, men lugnat sig sen. Nu hoppas jag detta är en kort liten trend eftersom det blivit sämre denna veckan. De förra två veckorna var väldigt lugna och fina.

Kort rapport här idag, måste jobba vidare. Go´kvällen på er ♥

1 kommentar:

Nina sa...

Oj vad jag ligger efter med bloggläsandet.. Hinner inte med allt jag vill och då blir man stressad istället. Men jag är iaf kvar, ville jag bara säga :)

Hoppas läget lugnar sig och att ni kommer på vad som oroar.

Kramar om!
Nina