måndag 27 september 2010

Korttidshelgen avklarad **** AS/ADHD

De barnlediga helgerna har en förmåga att gå alldeles för fort - det är ju så mycket man behöver och vill få uträttat. Lite myskväll i fredags - härligt! Lördagen bestod av att uträtta lite nyttiga saker. En hel del fick jag gjort, men inte så mycket som jag skulle vilja. Det är alltid så....

På eftermiddagen igår (lörd) var jag och mannen till jobbet och tog ikapp lite som låg efter även där. Jag på kontoret

och mannen i produktionen

Vi fick iaf umgås med varann lite grann under de timmarna, vilket vi uppskattar. Vi behövde ju inte vara helt på olika håll. Det är vi så mycket i vår vardag så det räcker.

Vi hämtade sonen på korttids i eftermiddags, jag tyckte han kändes lite labil så vi får se hur det blir framöver. Jag åkte och jobbade sen så han fick landa lite, ensam med sin pappa. Vi har det som rutin att jag åker och jobbar efter hämtningen. Tror det är bäst för honom att vara ensam med någon av oss så han får varva ner efter korttidshelgen. Det är alltid rörigare för honom när vi är hemma alla tre.

Nu ligger en ny vecka framför oss, med allt vad det innebär....

Inga kommentarer: