onsdag 1 september 2010

Oron fortsätter **** AS/ADHD

Det är fortsatt ostabilt här. Sonen är väl inte riktigt i balans. Men det är ju inte så konstigt egentligen. Jag är själv för trött idag för att orka gå in djupare på detaljer, men jag uppfattar som att det är mycket som rör sig i huvudet på min son just nu. Ska försöka förklara mer i ett inlägg förhoppningsvis i morgon vad jag tror det är som rör till det för honom.

Så idag har vi fortsatt att gå på tå här hemma för att eliminera riskerna för rejäla utbrott. På eftermiddagen var det nära, men utbrottet uteblev. Vi cyklade en sväng trots att jag var hängig och trött, men kanske behövde han få ut energi ur kroppen. Han blev lite lugnare framåt kvällen och det var likadant i går kväll. Nu sover vi en stund och hoppas sen att det kommer en dag med mera harmoni...

Inga kommentarer: