torsdag 13 augusti 2015

ÖL mitt i vår soppa....

När läget har blivit som det har blivit här, så är det självklart att man grubblar, funderar och undrar hur saker och ting kommer att bli. T ex: hur långt får Turbo sjunka innan det händer något, m m? I förmiddags kom jag att tänka på den här bilden:



Tänk efter vad det står!! Den där dagen (som utlovas) kommer aldrig! Lite så kändes det med detta bollandet runt i kommunen bland olika högre chefer. På det sättet kommer vi aldrig fram till en lösning....
Men på eftermiddagen blev jag och mannen blixtinkallade till ett möte på kommunhuset. En kvart efter inringningen var vi på plats..... och där satt fyra chefer inom kommunen och väntade på oss.....

Jag får se om jag hinner få till något längre inlägg här ikväll för att berätta hur det gick, annars får ni ge er till tåls....

Kramar så länge ♥

2 kommentarer:

Nina sa...

Håller tummar...

strutgumman sa...

Spännande. Hoppas på positiva besked.