måndag 10 augusti 2015

Lite less....

.... och jag känner att paniken börjar krypa närmare.... Varför ska allt vara så segt och varför ska allt vara så svårt?? Luften gick lite ur mig idag.

Till på köpet börjar Turbo kännas lite dallrig. Inte konstigt förstås. Jag och Turbo är precis hemkomna efter en utflykt med bilen i kvällsskymningen. Ett utbrott var på väg och därför tog vi en sväng för att få honom på andra tankar. Det första som kom ur honom i bilen var en fråga som berörde närmaste framtiden. Om jag ändå kunnat ge honom ett besked...



Återkommer! Kram ♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Ååh :( Jag hoppas innerligt att det ordnar sig innan det blir för oroligt för Turbo. Det största problemet är nog att utomstående (beslutsfattare och annat löst folk) inte förstår konsekvenserna på riktigt. Dom fattar inte allvaret och vi föräldrar får stämpeln att vi är jobbiga och överdriver. Nu verkar dom fatta bättre i er kommun än i vår, men hade dom förstått på riktigt hade ni ju inte haft den här ovissheten nu.. Hoppas bostadsanpassningen går undan också.
Håller tummar för er <3
Kramen!

strutgumman sa...

Men åååh!
♡♡♡♡
Kram!

strutgumman sa...

Men åååh!
♡♡♡♡
Kram!