fredag 7 januari 2011

Tråkig dag **** AS/ADHD

Äntligen en morgon då sonen sov lite längre än vanligt. Han är ju som sagt kvälltrött och morgonpigg. Även om han lägger sig sent så sover han inte ut ordentligt på morgonen, men nu gjorde han det som ett undantag. Det hann inte blir så mycket morgonmys eftersom jag på lite håll hörde sopbilen. Och vi som glömt sätta ut tunnan! Jag flög upp ur sängen och drog på mig nåt snabbt och sen ut! Vi har tunnan innanför det "rymningssäkra" staketet så sopgubben går nog inte in och hämtar den ifall vi glömt ställa ut den.... Iaf så kom vi upp ganska hastigt idag.

Sen såg dagen idag ut ungefär som gårdagen. Mannen åkte och jobbade efter frukost - en frukost som sonen äter först och när han är klar så äter jag och mannen - lugnast så.

Sen blev det middag tillsammans mitt på dagen och sen åkte jag och jobbade där jag sitter nu och jobbar för fullt;) Tänkte åka hem lagom till "Lets dance". Vi har aldrig följt det innan men tänkte ge det en chans nu när det startar igen. Vi får se vad vi gillar det...

Inga kommentarer: