söndag 21 november 2010

Ännu en helg har gått ****AS/ADHD

Gårdagen försvann snabbt iväg, gick ju upp lite sent, men iaf. Jag och mannen hade lite att ta reda på efter firmafesten på fredagskvällen, men det gick rätt snabbt ändå. Mat och dryck blev det kvar också så vi hade middag till idag också ;).

Vi hann till och med jobba ett par timmar mitt i allt stök också. Senare på eftermiddagen var vi hem till en familj och såg en film och fikade lite. Trevligt och mysigt.

I eftermiddags så hämtade vi hem sonen från korttids. Igår hade de varit och åkt snowracer, vilket han gillar skarpt. När vi hämtade idag så möttes vi av ett avslappnat ansikte och han sken som en sol och var på skojhumör. Fattar ni hur skönt det känns att slippa mötas av utbrott när man får hem honom efter en helg på korttids?! Tänk att det kunde bli så bra, jag njuter i massor!  

Jag måste återigen få tacka för era underbara kommentarer här på bloggen! Just nu betyder de mer än nånsin och ger kraft för oss att fortsätta stångas och kämpa när det gäller skolgången för nästa årskurs för sonen. TACK, de hjälper oss att förstå att vi ändå är inne på rätt spår. Flera av er har gett lite nya uppslag som jag tänker spinna vidare på. Måste nämna dig anonym som tydligen känner till våra trakter; du gav mig lite idéer som jag ska ta tag i i morgon. Återkommer med rapporter om hur det fortlöper. Så det blir alltså ett par telefonsamtal i morgon också! Ja, man blir inte sysslolös iaf....

Inga kommentarer: