fredag 28 mars 2014

En ny dag

Det bästa med en sån där dag som vi hade igår, är att den tar slut och sen kommer en ny dag med nya tag. Förhoppningsvis blir den bättre och det blev den också. Dagar som igår så önskar man sig bara någon annanstans för tillvaron är nästan outhärdlig. Vad man än säger, vad man än gör så blir det utbrott av det. Man behöver inte ens säga något, för det smäller ändå. Usch, för såna dagar då ingenting hjälper!

I morse var Turbo på bättre humör när han vaknade. Vi är nog lite bortskämda, för han har alltid haft ett otroligt bra morgonhumör, utom när något är ordentligt fel. I vanliga fall så skiner han som en sol så fort han slår upp ögonen. Idag har alltså dagen varit mycket bättre än gårdagen. Förkyld är han fortfarande, men det har inte påverkat humöret negativt iaf.


Tranor på ingång!

Nu hoppas jag att alla parter ska vara friska efter helgen. Hur det går med Kent vet vi inte än, men jag hoppas helgen ska räcka för honom att tillfriskna på men det lär ju ta den tid det tar i vilket fall som helst.

Det får bli allt för idag. Om inget oförutsett inträffar tänkte jag skriva ett inlägg i morgon om mitt förflutna..... sug på den ni ;) !!
Ha det gott i fredagsmyset och kramar till er alla ♥

3 kommentarer:

Tina sa...

Kramar till dig !!!

Lena sa...

Skönt att dagen blev bättre så du hann andas, men hallå, vi fick ju aldrig veta om du somnade på bortaplan igår? Jag har ju väntat hela dagen på det!!!

Sov så gott nu så ser iallafall jag fram emot morgondagens inlägg =)

Kram på dig Bellafällan <3

Anonym sa...

Oj vad spännande morgondagens inlägg låter. Jag får nog kika in här då eller närmsta dagarna.
Såna där utbrottsdagar... känner jag igen, fy fasiken! Man går på tå och försöker göra rätt och ändå blir det bara fel hela jäkla tiden!
Baamsekramar!