tisdag 24 juni 2014

Besked

Kikar in här lite snabbt för att meddela att vi nu fått besked... och det blev tyvärr ett negativt besked :( Detta kommer nog att bli ett av de hårdaste slagen för Turbo och jag kan säga att tårarna rinner på mig när jag tänker på hur han ska ta det och hur han ska må efter det.... Vi påminns verkligen om hur sårbar vardagen är, speciellt i en familj där det finns NPF. Återkommer när jag samlat mig lite.

Idag ska jag iväg och kolla mig grundligt hur jag mår. Gör en sån koll med jämna mellanrum. Haha, idag känns det som ett stort skämt... jag kunde ju mått bättre....


Nu måste jag fortsätta jobba lite, har viktiga siffror som måste vara klara under dagen. Undrar om siffrorna blir rätt??


Kramar till er alla och tack för den omtanke ni visar <3

 

7 kommentarer:

Annelie L sa...

Kram och all kärlek jag kan uppbringa <3 Det gör ont i mitt hjärta när jag läser hur ledsen och förtvivlad du är. Kram och varma tankar <3

Lena sa...

Nej vad ledsen jag blir :'(
Usch!!
Stor varm kram och många tankar till dig/er <3

Nina sa...

Kramar!!!! <3

Anonym sa...

Kramar

Anonym sa...

Kämpa på kramar!

Unknown sa...

Tänker på er och vet hur jobbigt det är med allt kämpande och när saker inte blir för barnet/ungdomens bästa. Skickar en stor kram till er och hoppas saker löser sig till slut! // Sofie

Emelie sa...

Kära nån, inte gråta Bellan <3

Men vad ska man göra? Jag är så nedstämd och bestört över hur diagnoslandet bjuder på fallgropar. Och hur svårt det är att ta sig upp. Inte lätt att klättra med "brutna ben" och antalet räddande repstegar är alldeles för få.

Känner med er.


Kram / Emelie