onsdag 11 juni 2014

Endast fritids

Idag har jag ingen inspiration till ett längre inlägg. Håller på och filar på ett kommande inlägg och då tappar jag fokus från dagens. Men det har inte hänt så mycket här så det är ingen förlust.

Jag har varit hemma på förmiddagen och assisterat Turbo. Det blev ingen skola alls idag pga Kents sjukfrånvaro. Men eftersom det går bort mycket jobbartid för mig i en sån här situation så utnyttjade vi iaf den fritidstid som Turbo har på onsdag eftermiddagar. Turbo ville väldigt gärna dit, han tycker nog det är tomt utan Kent. Så jag körde in honom till dess och sen fick jag ett par timmar att jobba. Det är ett pusslande med tider och jag får väl jobba ikapp i helgen det jag missat i veckan här, men det får väl ordna sig.

Så mycket mer blir det inte från mig idag. Men vet ni, jag saknar vår bil vääääldigt mycket. Den blev ju bärgad i onsdags kväll, som ni kanske kommer ihåg.

 
Än har vi inte fått något besked om hur den mår!! Surt! :( Något fel är det uppenbarligen eftersom den inte vill gå, men vad är det ingen som klurat ut än. Men jag skulle väldigt gärna vilja ha tillbaka den - helst igår! Bara att ge sig till tåls....

Kram på er ♥

1 kommentar:

Lena sa...

Fast inte vill du väl ha tillbaka bilen om den inte fungerar? :P
Förstår dig, trist utan egen bil. Den där väntan...
Godnatt på dig!
Kram <3