söndag 22 juni 2014

Fortsatt låg

Usch, här är jag fortsatt låg och oron tär... Tänker på Turbo förstås och om vissa eventualiteter inträffar.... Kan inte skriva mer om det nu, men snart exploderar nog orden här på ett eller annat sätt!

Så länge så kan jag väl berätta att Turbo är harmonisk och att helgen varit väldigt lugn och fin. Jag är glad att utbrotten lyser med sin frånvaro. Tänk om det kunde förbli så också....

I morgon är det dags för fritids för Turbo medan jag jobbar. Jag hoppas allt går bra. Det är en vikarie som jobbar sitt första pass med Turbo för den här sommaren. Det är Otto som hoppar in. Han jobbade en period som ordinarie personal, men försvann plötsligt i höstas när han kom in på högskola. Sen dess tror jag inte de träffats, så det är bara att hoppas att det funkar för dem igen.

Kram och godnatt alla <3

2 kommentarer:

Lena sa...

Usch, det låter oroligt :(
Hoppas att det löser sig och att det funkar med Otto.
Kram <3

Nina sa...

Fy vilken jobbig väntan :( Idag får ni väl veta iallafall?! Jag håller tummarna fortfarande..
Kramar om! (Hör av dig om du behöver)