måndag 10 mars 2014

Det drar ihop sig!

Vet ni en sak? Vi har inte haft nåt utbrott här hemma sen i fredags kväll! Undrar om ni förstår hur skönt det är.... Ett blåmärke har jag efter fredagens utbrott, men det försvinner sen. Nu är vi glada för att det ser ut som att Turbo är på rätt väg igen. Helgen har gått väldigt bra. Igår (sönd.) var assistent Nisse här på eftermiddagen några timmar. Mannen hade ett uppdrag i en grannstad och vi ville gärna åka båda två. Så när Nisse ställde upp så snällt så passade vi på att ta en fika också, med vänner i grannstaden. Mysigt och trevligt!

Klockan är sen så jag får komma med ett längre inlägg i morgon. Men jag måste säga att Turbo varit otroligt duktig. Vi har röjt i köket så tidigare i kväll såg det ut så här inför renoveringen:

Turbo känns lugn mitt i allt stök här. Vi turas om och assisterar honom, men han märker förstås väldigt väl vad vi håller på med, det är ju oundvikligt. Men det har gått förvånansvärt bra.

Den här veckan kommer att bli väldigt speciell så det gäller att planera noga. Här sitter mannen och Turbo i eftermiddags och går igenom schemat för de närmaste dagarna.

Turbo har varit mycket delaktig och gjort ett schema genom att programmera i datorn. Lite terapiarbete kanske, men han känns väldigt lugn, förvånansvärt lugn!

I morgon har vi en morgon då ingenting får gå fel. Nu sover vi på saken och hoppas på att allt går vår väg i morgon bitti! Kram på er <3

1 kommentar:

Nina sa...

Turbo är jätteduktig, men det är minsann ni med! Det är ju ni som bereder vägen rätt :) Jag håller tummarna hårt här och hoppas att lugnet fortsätter och allt går enligt planerna.

Kramar om!
Nina