söndag 18 november 2012

London-weekend

Nu är jag tillbaka här igen! Vi har varit bortresta sen i torsdags då vi flög iväg till London. Turbo har alltså varit på korttids ett extra dygn, men det ser ut att ha gått hur bra som helst även om det varit lite småoroligt emellanåt. Men med den "gamla" vana personalen så är jag inte orolig utan jag kan koppla bort det helt.

Som sagt, så var vi i London, men återkommer om den vistelsen i ett inlägg i morgon eftersom jag är rätt trött nu och har lite att göra här innan jag får hitta på min egen säng ikväll. Men jag kan väl säga att vi har haft det både trevligt, mysigt, jobbigt och hektiskt om vartannat ;)




Jag vill iaf ger er en liten förhandsglimt om vad vi varit med om så jag lägger in en bild på en riktig snygging som vi träffade och han ingick i det som var lite av höjdpunkten under vistelsen!! När jag frågade om jag fick ta en bild på honom så svarade han så snällt att visst fick jag det :) Yes, vad glad jag blev!!! Det var nämligen strikt fotoförbud på stället. Mer om vad det handlade om kommer sen :) Men förresten.... i morgon kommer det nog att handla lite om Zlatan... så var det ja!




Så vi säger väl: På återseende och kram på er ♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Men vad spännande.... Skynda dig å sova så jag får veta mer nån gång!!! ;)

Kram Nina!

A sa...

å så spännande. ser ut som ni varit på något hårdrock ställe:)

kommer kolla in här i morgon direkt när jag vaknar är så intresserad av att veta mer:)

BeA@Ett ord... sa...

Bellan - Du har lite kärlek att hämta på min blogg!! ;-)
Kram BeA