måndag 27 april 2015

Rädd.....

Den här dagen blev inte som tänkt. Den fortsatte i gårdagens tecken, kan man väl säga... Jag har fått kämpa mot tårarna idag och den känslan som finns i mig nu är.... rädsla... Exakt vad jag är rädd för vågar jag inte skriva ut här just nu.... men antagligen senare....

Hur det nu än blev, så kom jag och mannen iväg på en föreläsning Ikväll och är precis hemkomna. Några av de meningarna som sas där, var precis vad vi behövde höra idag och som gör att vi kommer att kämpa vidare för Turbos bästa. Mer om föreläsningen i ett senare inlägg.
Nu blir det go'nattens och kram <3

5 kommentarer:

Annelie L sa...

Styrkekramar och kärlek till er ❤️

Nina sa...

Kramar om <3

Lena sa...

Men vad händer?? Kramar om ♡♡♡♡♡

Emelie sa...

När någon som du Bellan, som har gått igenom så mycket med Turbo, skriver att du är rädd, då måste det vara fara å färde BIG TIME.

Styrkekramar och en utsträckt cyber-hand. Det bara måste ordna sig på något vis <3

strutgumman sa...

Tänker som de ovan

Stor kram!
Anna R