onsdag 1 april 2015

Färgglatt och kommande nötter

Nu är ni nog en del som är nyfikna på hur det gick med duschen igår!
Jag hade inte berättat för Turbo vad det var för något med den, han visste bara ATT det var något. Jag gjorde i ordning så det var klart för honom att kliva in. WOW!! blev reaktionen! Så visst gillade han den. Härligt så långt. Sen återstår det att se hur det går fortsättningsvis, men det återkommer jag naturligtvis med rapport om....



Lagom till att Turbo klev ur duschen, så hade jag tagit fram EN av bollarna vi köpte i måndags. En glad variant. Den blev en hit! Bollen har en helt otroligt skön och härlig konsistens som man inte kan låta bli att gilla att ta i. Vi har bollat och lekt med den i perioder både igår och idag. Ett bra sätt att få upp honom ur soffan och röra på sig lite och få igång blodcirkulationen.



Jag har inte berättat att vi har flera i gömmorna och jag har naturligtvis inte berättat att jag ska använda dem i någon form för att bearbeta utbrotten. Det kommer sen....

Idag är jag trött, har varit trött hela dan så det blir inget längre inlägg. Men Turbo känns ganska harmonisk just nu och det är njutbart.
I morgon ska jag och mannen på ett möte med assistansbolaget, ett möte som vi begärt. Vi tänker ge dem en nöt att knäcka - om de vill. Spännande!

Kramelikram ♥

Inga kommentarer: