torsdag 15 november 2012

Internet-fritt!

En bättre morgon hade vi här idag. Turbo kändes gladare och mera skojfrisk igen. Men nu visste han ju att Tina skulle vara tillbaka idag så det verkar som det har påverkat honom en hel del. Bara att hoppas att det flyter på i skolan också. Det hade varit lite dallrigt igår där också och inte bara hemma.

Själv mår jag ungefär som igår, alltså inte så jättedåligt som det var innan. Som det är nu så ser det ut som jag skulle kunna genomföra det som är inplanerat i helgen även om det känns som det står och väger. Men hoppfull som jag är så hoppas jag på att det ska gå åt rätt håll nu.




Men jag lovar - jag ska ta hand om mig så gott jag kan! Och jag tänker njuta fullt ut av det som står på schemat! Ett av sätten jag tar hand om mig på, blir att jag ska ta en helt internet-fri helg, eller iaf ett par dygn. Hur jag nu ska klara det.... och jag kommer ju att sakna er härligt goa läsare.... ♥ Men jag är snart tillbaka!

Stora kramen på er och ha en trevlig helg ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Nina sa...

Det låter bra det :)
Kramar om!
Nina