torsdag 10 maj 2012

Tuffa dygn!

Kikar in här lite snabbt och skriver några rader. Vi är inne i två ordentligt tuffa dygn. Motgångarna mot Turbo haglar två dar i rad och det blir lite för mycket. Utbrottet igår tog hans utbrott till en ny höjd, helt omöjligt att få stopp på. Nu känner han av sin allergi och är trött av den så jag vet inte hur mycket som påverkar i fel riktning pga det. Men visst tänker man framåt när man ser hur det blir....

Idag har det återigen varit motgångar så det tuffa fortsätter. Nu är det datakrångel och än är dan inte slut så jag misstänker att det hinner bli rejält utbrott igen innan kvällen. Tyvärr har han inte tagit in hur allvarligt datafelet är än...




Usch, detta var verkligen dålig tajming. Mannen och Turbo ska på utflykt över helgen. Vet inte om Turbo hinner landa innan avfärd, kan bli en tuff resa. En sak är säker - jag stupar nog när de åkt iväg! Är trött så jag kan stå och sova, har inte sovit alltför många timmar inatt. Vi har ju inte bara Turbos utbrott just nu, vi har ju lite annat på g också... Så än får man kämpa lite till. Dagen är som sagt inte slut än!

Skriver ett längre inlägg i morgon då jag hoppas orka förklara vad som händer och sker här!

2 kommentarer:

Nina sa...

Usch, jag lider med er :( Hoppas det vänder fortare än ni vågar tro...
Styrkekramar!
Nina

Annelie L sa...

Kramar om väldigt hårt och varmt <3