söndag 11 juli 2010

Fest + lugn frukost **** AS/ADHD

Festen igår var rolig och trevlig. En hel del unga talanger uppträdde med sång och musik, imponerande. Även han som firade sin student är duktig på att sjunga och skriva låtar själv. Han ställer i år upp i tävlingen "Svensktoppen nästa" och jag önskar honom Lycka till! Låten fick vi höra igår kväll.
  

I morse fick jag avnjuta min frukost i lugn och ro. Mannen tog sonen med sig när han skulle skjutsa 23-åringen till tåget, en resa på 2,5 timme fram och tillbaka. Nu blir det tomt när storebror ger sig av, efter att ha varit hemma ett par veckor. De åkte så pass tidigt så jag åt frukost när de gett sig av. Oj, vad jag njöt av lugnet! Så härligt!
Nu har det blivit poolen några gånger idag och blir säkert några gånger till innan dan är slut, verkligen varmt nu. Men jag måste försöka få sonens väska packad ikväll - imorgon är det dags för korttids, sen kan lugnet infinna sig några dagar.

Inga kommentarer: