söndag 24 augusti 2014

En liten uppdatering

Nu är denna helgen slut och vi konstaterar att vi har haft en ganska lugn helg. Gårdagen fungerade bra ända till slutet på den och vi fick t o m till lite lördagskvällsmys. Det är inte illa när vi är alla tre. Men oj, ni skulle se hur mycket vi anpassar för att få en myskväll att fungera! Det är inte som i standardfamiljer, kan jag lova, men vad gör man inte....




I morse kravlade jag mig upp ur sängen före de övriga i familjen. Ev. att Turbo ville göra en utflykt på eftermiddagen och då behövde jag ha jobbat klart mitt söndagspass. Det drog ut på tiden för mig för jag var lite seg, det blev lite för lite sömn i natt pga att jag och mannen kom i säng för sent och sen blev jag väckt kl 5 av en signal. Sen hade jag lite svårt att somna om, men jag får väl försöka komma i säng i tid i kväll i stället.


Lite oväder på g ikväll.


Utflykten blev det ingenting av med eftersom Turbo ångrade sig och ville ha en lugn hemmadag i stället. Eftersom både mannen och jag varit hemma på eftermiddagen så har jag plockat med lite jag behövt göra (bl a lite schemapyssel) och mannen har assisterat Turbo. Skönt med såna dagar ibland.
Nu känns det som Turbo varvar upp inför veckan, så det återstår att se hur han är i morgon bitti. Det blir en spännande vecka som ligger framför oss!

Kram på er därute ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Aja baja, inte sitta uppe så sent och slarva bort sömnen... (sa hon som somnade fyra halv fem ;) )
Men det kan väl vara rätt gött om orken räcker till dagen efter att sitta själva kan jag tro.

Jag hoppas att ni får en lugn kväll och att veckan och morgonen flyter på imorgon.

Kram och sov så sött <3
Vi ses snart :D