fredag 18 januari 2013

Tyvärr ingen skola

Tiden springer ifrån mig idag (som vanligt) så jag hoppar bara in här med en liten kort uppdatering.

Tyvärr blev det ingen skola för Turbo idag och jag vet varken ut eller in vad som är på gång. Det blir en nöt att knäcka och en gåta att försöka klura ut. Ska ta varje tillfälle jag får i helgen och försöka utröna vad som stressar Turbo och om det är något vi kan hjälpa honom med så det blir en förbättring. Är livrädd för att han ska bli en hemmasittare. Vi har ju haft det väldigt bra hittills med att han glatt studsat iväg till skoldagarna, iaf för det mesta.




Jag önskar er en trevlig fredagskväll och jag ska snart hem från jobbet och mysa lite - förhoppningsvis blir det mys, men jag är inte helt säker. När jag lämnade Turbo på förmiddagen när mannen kom hem och tog över assistansen, så var han (Turbo alltså) inte på topphumör. Men det kan ju ha ändrat sig.

Kram, kram ♥

Inga kommentarer: