onsdag 31 december 2014

Kan inte låta bli.....

..... att skriva några snabba rader här och nu. Jag har hämtat hem en cool grabb från korttids idag på tidiga förmiddagen. Helt otroligt att han är så harmonisk efter fem dygn borta. Visst är det bra jobbat av personalen?!? Tobias, Valle och Tom har gjort några duktiga dygn!

Tänkte visa er några sista bilder från vår Stockholmsresa. Först en bild på....

..... sämsta kombon....... 


Vi behövde få i oss ett snabbt mellanmål och eftersom jag inte tål något med vete i så är det inte så mycket att välja på. Här tar jag ett glas vitt vin.... tillsammans med en turkisk yoghurt med bär. Haha, den kombon är svårslagen, eller hur?!? ☺ ☺ ☺ 

I Gamla stan blev vi anfallna av....

............skrämmande, flygande varelser...........


.....läskiga saker! ;) 

Sen var det någon som undrade hur den där skinnlampan såg ut som vi köpte. Här är den i både tänt och otänt tillstånd:



Nu älgar vi vidare med den här dagen på hemmaplan......


..... och vet ni, jag kommer att sakna det här sättet att skriva på. Små, korta och snabba inlägg med tillhörande bild. Men det funkar ju inte i vår vardag eftersom jag troligtvis inte skulle kunna få fram budskapet i bloggen då - att försöka sprida kunskap och förståelse ang NPF-diagnoser. Men kul att göra så när vi är på en liten tripp då och då! 

Måste till sist visa en bild jag tog idag. När jag hämtar Turbo på korttids vill han oftast åka en omväg hem eftersom han tycker om att åka bil. Idag tog vi en tur på hala småvägar på landet. Vi stannade till på ett ställe där det satt en hök (tror jag) på en stolpe. Tyvärr flög den när vi stannade bilen, men den landade i skogen längre bort på en gren. Så denna bilden är tagen på mycket, mycket långt håll, men visst ser ni att det är en hök?!? ☺ ☺ ☺



Må så gott nu och ta hand om er! Tack förresten för den fina responsen jag fick på inlägget "Aldrig ska jag sluta älska dig....." Blir så glad för era fina ord!
Kram till er alla ♥

Inga kommentarer: