måndag 8 december 2014

Kort rapport

Klockan går alldeles för fort idag. Men det kanske beror på att jag har haft alldeles för mycket att göra idag. Just nu håller jag på och förbereder så jag ska klara av morgondagen på resande fot, med tanke på mitt allergianfall i helgen. Sviterna finns kvar men jag repar mig och är hyfsat bra igen. Men jag tänker försöka att inte göra någon tabbe när vi är på bortaplan i morgon, därav en del förberedelse....



Turbo är fortfarande harmonisk och lugn och fin. Vi njuter så länge det varar förstås! Lite strul framöver i veckan som Turbo inte vet om än, men vi får se hur det löser sig.

I morgon blir en spännande dag då jag och mannen ska på utflykt, en utflykt som gäller Turbo och skolan.... Turbo får vara på hemmaplan och han har också en lite speciell dag på sitt håll.

Allt för idag eftersom tröttheten jagar mig!
Kram på er alla ♥, men idag ger jag en extra styrkekram till en person som behöver det extra just nu av någon anledning..... ♥ 

Inga kommentarer: