fredag 21 februari 2014

Helg!

En "lugn" och glad morgon hade jag och Turbo i morse och detta trots att jag ställde lite högre krav på honom än vanligt. Det gick vägen och jag var glad över det. Han åkte glatt iväg till skolan med taxin och då är det frid och fröjd för oss alla.

Efter skolan blev det direkt till korttids. Där ska han vara över helgen nu och det är de vanliga grabbarna Tom och Valle som jobbar. Då kan vi luta oss tillbaka och njuta av ledigheten. :)
Mannen har jag gett stränga order om att ta det lugnt. Han har härjat alldeles för mycket ett tag nu så nu är det dags för honom att stänga av lite. Själv ska jag..... inte vila..... jag har en massa att göra! Men jag ska nog varva det där "att-göra" med att slappa lite också, tror jag.

Nu tar vi helg! Ha en kanoners fin helg och kram på er ♥


1 kommentar:

Nina sa...

Hm.. Vem ska ge dig stränga order då? Kan man undra...

Var rädda om er!
Kram Nina!