fredag 26 november 2010

Svar direkt! **** AS/ADHD

Som jag skrev igår skulle jag skicka iväg ett mail till skolchefen om att jag ville få till ett möte ang. sonens fortsatta skolgång. Mailade igår kväll och nu på eftermiddagen fick jag svar tillbaka! Han hade under förmiddagen inhämtat lite info om sonen (vet inte vilka han pratat med....). Han kommer att vara med på vårt nästa möte med rektorn för högstadiet som är om ett par veckor. Det var ju efter det senaste mötet med rektorn som jag tyckte att det går bakåt i stället för framåt i planerandet. Nu hoppas jag att vi kan sparka igång ett positivt planerande framåt.... (intalar mig att detta SKA bli bra!)

Som vanligt på fredagar sitter jag och jobbar länge. Men jag har precis fått besked hemifrån att mannen och sonen varit in till stan och köpt en snowracer. Så nu gäller det att huka sig i backarna. . Det blir väl att jag och sonen får åka i morgon medans mannen jobbar. Tyvärr känner jag mig lite halvhängig och till på köpet ska det bli -10 grader mitt på dan i morgon, så vi får väl se hur länge vi klarar att vara ute. Jag smet ifrån jobbet en stund tidigare idag och inhandlade var sitt par termobyxor så vi är lite bättre rustade iaf. 

Nej, nu snaaart är det fredagsmys i soffan som gäller - bara en timmes jobb kvar, sen så!

Önskar er alla en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: