måndag 29 september 2014

Oro svämmar över

Avslutet på den här dagen hade kunnat vara bättre. Men det hade iofs kunnat vara sämre också, för att se något positivt i läget. Massor med oro i Turbos kropp rann över ikväll. Positivt är också att jag lyckades vara lågaffektiv rakt igenom hela utbrottandet och på så sätt lyckades jag nå honom och fick till slut en förklaring till oron. Då får man vara mer än nöjd!

Nu är Turbo nattad och det är lugnt för tillfället. Återstår att se om han nöjer sig så här eller om det fortsätter under veckan.... Jag är väldigt trött nu och tänker prioritera sömnen, därför kommer förklaring senare här.

Kram <3

3 kommentarer:

Annelie L sa...

Kram och styrka till dig vännen ❤️

Nina sa...

Hoppas det är nåt som går att lösa fort och enkelt..

Tänker på er <3
Kramen!!

Anonym sa...

Jag är så impad av ert tålamod och bemötande, jag önskar så att jag kunde vara mer som ni. Stor varm saknakram ❤