lördag 6 september 2014

Dålig koppling - morr!!

Hade egentligen en massa att berätta om vår dag här idag med Turbo, men just nu är jag bara så irriterad över hur dåligt kopplingen mellan socialtjänsten och polisen fungerar. Grrr.... nu pratar jag inte om soc i vår kommun, men dock polis som cirkulerar i vår bygd och soc på annat håll. När en ungdom mår dåligt och hjälpen inte infinner sig och fler blir drabbade och oroliga... Har lust att åka och hämta tonåringen själv eftersom jag vet var h*n befinner sig, men det får jag nog inte....

Bara kryptiskt idag, men återkommer i morgon antar jag.
Kanske ska förtydliga att det har inget med Turbo att göra!
Ha en bra lördagskväll allesammans och kram på er <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Barn är visst inget värda alls nuförtiden :(
Inte klokt!
Kram på dig <3 Hoppas att det löser sig.