onsdag 15 maj 2013

Glädjetjut!

I inlägget här idag blir det "tyvärr" bara ett enda stort glädjetjut!




Jag och mannen är så glada över att våra spekulationer stämde - spekulationerna som jag nämnde i detta inlägget. Vi har haft ett möte med ett par avsvariga personer idag och fick lite mer besked. I nästa inlägg kommer jag att skriva ett mer detaljerat inlägg om vad som är på G. Just nu är jag fruktansvärt trött och tänker stupa i säng snart. Har väl laddat ur mig idag i o m mötet och nu på kvällen har jag gått en match mot Turbo, så nu måste jag varva ner och försöka sova gott i natt.

Vi "ses"! Kram på er ♥

3 kommentarer:

Tina sa...

Jag bara ler <3 och skickar massa kramar med glädje i ! Vore värt en skål i bubbel igen va ;) ?!

Tina sa...

Och du har satt in en bild på mig också !! ;)

mariellejohnsson sa...

Hurray! Flodhästen är jag som kommer dundrande med en stor glad kram!