söndag 5 maj 2013

TACK, tack, TACK!!!

Nu har jag kommit hem från en underbar helg i skärgården. Jag och ett gäng mammor till barn med diagnoser inom NPF har träffats och pratat, skrattat, gråtit, men oj, vad vi haft skoj! Har ju fått skrattkramp :)

Många fina minnen och många fina bilder har jag fått med mig hem från helgen! Tyvärr är jag alldeles för trött nu för att få ihop något vettigt här på bloggen nu i kväll, men jag lovar att det kommer mer - antagligen i morgon beroende på hur Turbo har det med humör, mående och allt. Men jag passar på att rikta ett stort TACK till den underbara tjejen som uppbjöd sin stuga och härliga tomt vid havet till det här glada gänget!! Nu har vi alla fått ladda med positiv energi!




Kramar ♥

5 kommentarer:

Lena sa...

Åh! Jo, jag är ju lite ledsen att jga inte orkade komma med...eller mycket! Ni har väl haft hur trist som helst antar jag :P
//Kram kram och skönt att ni är fulladdade med energi!

mamma z sa...

Hoppas Frant är med på nästa träff ♥

Jag är så tacksam fina Bellan att vi än en gång fick ses! Även om det blev en snabbvisit för egen del.
Jag lånade den fina gruppbilden till min blogg :)

Saknarkramar redan ♥

Nina sa...

Åååhh!!!! :)
*fina minnen*

Du måste skicka det där fotot till mig :)

Kramar om massa! <3
Nina

Tina sa...

Är sååå glad att ni ville komma och kunde. Att ni planerat och pusslat för att komma iväg till mig. Tacksam över mina nya fina fantastiska vänner ! Kramar

Christina Kristiansen sa...

Hejsan!

Mitt namn är Christina, jag är 19 år och går på gymnasiet. Jag går inriktningen Estetisk Media och har nu ett projekt pågång i två kurser , Grafisk Design & Medieproduktion 1. Jag har valt att göra en tidning om ADHD och behöver därför intervjua några stycken.

Jag sökte på ADHD blogg och kom in på din blogg, och det skulle vara roligt att få ett perspektiv på hur en mamma med en tonåring som har ADHd ser på allt. Jag har själv ADHD, och jag vet att min mamma tycker det kan vara en utmaning men också mycket mycket nöje.

Hörs detta intressant ut? Ta gärna kontakt på min mejl; christinakristiansen@live.se.
Frågorna kommer vara t.ex hur tycker du ADHDen har en betydelse för din vardag m.m.
Hoppas du ställer upp :)

Mvh
Christina Kristiansen