torsdag 2 maj 2013

Inget fokus

En lite trött Turbo kom iväg till skolan med taxin i morse, men det var egentligen inga större problem. Jag stack till jobbet sen och jobbade lite längre än vanligt på en torsdag eftersom jag ska vara lite ledig i morgon. Mannen slutade vid lunch och åkte hem och tog emot Turbo efter skolan. Detta hade vi förberett honom noga på eftersom det annars kan bli utbrott om det inte är som vanligt när han kommer hem.

När jag sen kom hem vid halv sex på kvällen hade jag tänkt röja lite och packa lite. Men då kommer Turbo på den lysande idén att han vill ut och cykla! Eftersom han behöver röra på sig så har vi bestämt att aldrig säga nej till det om det bara går. Så vi cyklade iväg och det var ändå skönt att komma ut och röra på benen lite även om det än så länge inte blir så långa rundor med Turbo. Men jag hoppas att det kommer.




Nej, vet ni vad? Jag hade tänkt skriva lite längre här idag, men jag har inte riktigt fokus på skrivandet i kväll utan jag har lite annat i huvudet. Så det får nog bli "På återseende", så får det räcka för idag!
Godnattkram då ♥

Inga kommentarer: