fredag 24 maj 2013

Klurigt

Det blir inte mycket till inlägg här idag heller. Är ganska trött och ganska stressad så jag ska försöka komma ikapp mig själv lite nu. Det tar på krafterna när utbrotten kommer i stort sett varje dag som de har gjort de senaste veckorna. Men jag kan ge er en liten kluring att fundera på tills nästa inlägg :)

Saker går ju sönder i vårt hem som inte vanligtvis går sönder på det sättet. Då får vi se hur många saker ser ut inuti när det blir en massa utbrott här. Saker som man vanligtvis inte plockar isär.... Vad tror ni att detta är??




Fundera på den ni!
Trevlig fredagskväll på er ♥

3 kommentarer:

Nina sa...

Meh?? Inga ledtrådar?? Storlek då??
Jamen jag gissar väl på.... öööhh.... ja?? eeeh.... En teknikpryl, helt enkelt! ;)

För det är väl inte nya paddan?!??

För övrigt; BRA att du vilar när du kan!

Pussokram!
Nina

A sa...

oj då. en dator?

Anonym sa...

vägg permometer gissar jag på? el wii el babyvakten