söndag 19 maj 2013

Gangnam style

Nu är vi åter fulltaliga här hemma i familjen. Mannen och Turbo kom hem med tåget från Stockholm tidigt i kväll. Allt har gått bra. Mannen är trött förstås för det är ingen semesterresa direkt. Allt fokus på Turbo hela tiden. Ska ge en bättre redogörelse för hur det har varit sen, men slinker bara in med en bild på vad Turbo köpt sig i Stockholm. Jag blev lite full i skratt när jag mötte dem vid tåget..... ;)




Jag och mannen hittade en butik i Stockholm sist vi var där, som hade många roliga T-shirts och tröjor. Mannen och Turbo letade på den idag innan tåget gick och det blev ett köp som Turbo uppskattar.

Passar på att tacka för era fina och härliga kommentarer som jag fått under den senaste tiden! De lyfter mig i en period då vi haft en förfärlig massa utbrott från Turbos sida och såna perioder är inte att leka med.... TACK! ♥

På återseende! Kram ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Cool tröja !! Kramar <3