torsdag 20 december 2012

Visset

Kikar bara in med en bild som speglar min sinnesstämning just nu. Känner mig inte alls uppåt, med tanke på vad Turbo snart måste gå igenom.




Men jag får försöka rycka upp mig snart, vill ju inte ha en pessimistblogg.... Men tyvärr så sjönk humöret långt ner i tisdags när vi fick beskedet om att vi förlorar Kent som assistent, det var liksom droppen på allt annat och det känns oreparerbart för Turbos del. Det där med personalbyten är nog det mest känsliga för honom. Men inför Turbo får man försöka vara som vanligt och inte visa någonting, det vore förödande. Men nej.... jag ska inte skriva mer idag.... ska bespara er en massa negativt.... på återseende i morgon så hoppas jag att jag vänt uppåt.

Kramar ♥

3 kommentarer:

A sa...

Hej. det är helt okej att vara negativ. Du har en blogg och i den ska du kunna skriva både positiva och negativa saker.

Jag finns kvar som läsare och hurrar när det går framåt och hejar på när det går motigt. ni är hjältar vardags hjältar

Anonym sa...

Sänder ett fång med varma kramar och tankar till er! Det låter som ni har lite väl mycket just nu :(
//Lena

Nina sa...

Kramar om <3
Nina