tisdag 18 december 2012

Nu känns det tungt!

Varför kunde inte min magkänsla ha varit fel, så helt åt skogen fel??? Men.... det var den tyvärr inte.... Är otroligt ledsen idag - ledsen för Turbos skull.... Hur ska han fixa alla förändringar som kommer att bli för hans del framöver, nu blir det extra tufft. Det som var tillräckligt ändå....

Jag skulle vilja säga upp mig från Diagnoslandet, för nu känns det tungt. Hur ska Turbo må i vår efter allt som ändras, tas bort, förnyas m m när han inte mår bra nu?

Har inga samlade tankar idag så det får bli lite klarspråk i morgon i stället.
Små, svaga kramar härifrån ♥

6 kommentarer:

Tina sa...

Många kramar från mig till finaste dig, du finns i mina tankar vännen.

Anonym sa...

Bra ändå att du har magkänslan så du upptäcker problem innan det gått alldeles för långt. Tänker på er och hoppas det reder ut sig till det bästa. Kram K

BeA@Ett ord... sa...

Stora varma och energifyllda kramar letar sig fram bland förändringar och ledsamheter!
Glöm inte att blinka många gånger i bland... så du liksom blinkar bort det där suddiga så att den klara och vackra underbara blicken kommer fram!
Det kommer att ordna sig - lovar !!!! <3

Nina sa...

Åååhh!!! :( :( :(
Kramar om!
Nina

Annelie L sa...

Stora, varma kramar av kärlek till dig <3

Annelie L sa...

Stora, varma kramar av kärlek till dig <3