tisdag 20 december 2011

Bara negativt :(

Oj, luften gick ur mig totalt igår kväll! Blev sååå trött när kvällen kom att jag knappt orkade i mål. Sonen var segare än vanligt att få i säng och det slutade med att han tände till ordentligt när läggkravet kom. Det har nog inte varit så lyckat på skolan den senaste veckan som jag tydligen intalat mig. Tror sonen blivit mer påverkad än jag har velat se, av turbulensen med personalen som varit en veckas tid nu med sjukdom och VAB-dagar. Nu har en vecka gått och vi härhemma har under den veckan fått ligga på topp i våra ansträngningar att hålla sonen "på mattan".


Felix och Oswald

Jag har väl försökt tänka positivt och tyckt att det inte varit så farligt, men verkligheten kommer ikapp en till slut iaf. Sonen har varit labil och ikväll har orkanen verkligen brakat lös här hemma. Hade för en stund sen ett rejält utbrott.... bara att koppla på pedagogen igen hur trött man än är och försöka få honom på andra tankar och komma runt utbrottet. Så just nu är det lugnt igen, men rätt vad det är så tänder han igen på alla sjutton.... knappt man vågar yttra sig här om nånting....


Felix

Tyvärr blir det ytterligare en dag på skolan då det inte är sig likt bland personalen :( :( :( Sista riktiga skoldagen som tur är, men förbereder mig på en hemsk kväll igen. Kanske man skulle fly fältet då så får mannen ta det, känner inte för en kväll till i samma stil som denna.

Usch, det blev negativt idag.... tråkigt för er att läsa, men det är så det är ibland. I morgon är en annan dag....

3 kommentarer:

Evelina sa...

tack! det känns jättekul att få en bebis! =) hoppas du får en bättre kväll imorgon! god jul =)

Tina sa...

Jag känner så med dig, liknar vårat liv mycket. Sänder stärkande kramar och hoppas på lite lugn nån stund för oss alla. Kram igen från Tina

Mormor Zaid sa...

Tänker på Er,hoppas sonen eran får landa lite nu när det är jul lov.Vet precis hur det kan bli. Tankar och kramar Zaid