söndag 11 december 2011

Lugnet fortsätter..... + några Japanbilder

Lugnet fortsätter hemma hos oss för tillfället! Jag passar på att njuta i fulla drag!
Idag har jag varit hemma med sonen rätt mycket, mannen var på annat håll på dan (hans tur att åka iväg). Sonen har varit helt underbar, trots att han inte somnade förrän efter halv två inatt!! Trodde han skulle vara grinig och tjurig idag, men inte. Ändå sov han inte ut i morse som han skulle behövt. Hoppas han somnar tidigare ikväll bara....

Jag hade helt missat att det är lov från skolan i morgon, fick reda på det i fredags kväll när jag läste kontaktboken :) Så det blir till att vara hemma från jobbet för mig i morgon, jag som inte är ikapp än men det får väl lösa sig framöver.

Tyvärr för er som väntar med spänning på dag 6 från Japan-resan, så dröjer den tills i morgon :( Har lite ont om tid nu då jag sitter på jobbet och börjar bli lite trött och vill hem så fort som möjligt. Men håll ut - det kommer!

Kan bjuda er på lite andra bilder från Japan-vistelsen så länge!
 

Staty med fontän i Nagoya


Vägarna var byggda i våningar - här syns iaf 4 våningar...


Utsikt från hotellet dag 6


Taget genom bussfönstret någonstans i Japan

"Ses" i morgon, kära läsare ♥

1 kommentar:

Nina sa...

Jahaja, här sitter man och väntar å så får man vänta en dag till! Hrmf... ;)

Men vilka fina foton. Det där från hotellet dag 6, med trädet... Urhäftigt!

Tack för alla foton och det du har berättat hittills. Nu hoppas jag att jag kan sova inatt i väntan på nästa berättelse.. Nejdå, men nyfiken är jag allt!

Skönt att sonen mår bra :)

Kram Nina!