tisdag 25 januari 2011

I morgon, då ni! **** Autism/ADHD

Skulle kunna skriva ett gnällinlägg idag, men ska försöka låta bli. Allting är egentligen under kontroll, utom att jag känner mig stressad, och känner av en stegring just nu. Tiden går alldeles för fort.... eller är det kanske det att jag har för mycket omkring mig.... kan ju vara så förstås... ;)

Jaja, det är som det är med den saken. Sonen är iaf lugn nu efter skolan och det är ju skönt. Men jag läser i kontaktboken att han varit ovanligt orolig på förmiddagen. Ändå har de haft vanliga lektioner och inget annorlunda som jag vet. Då går ju tankarna till om det har varit nåt i taxin på väg till skolan på morgonen som stört honom. Får väl se om det var en engångsgrej. Upprepar det sig så får jag väl kolla upp det.

I morgon, då ni, då ska det hända grejer! Vi ska på möte på högstadieskolan igen. Då ska skolchefen och andra nyckelpersoner vara närvarande. Vi blev lovade på det förra mötet att de ska ha ett färdigt förslag att lägga fram nu. Det ska bli väldigt spännande att se om de förstått sonens behov och utgått från det. Det vore väldigt skönt om förslaget är bra så vi slipper stångas med detta längre.

Inga kommentarer: