tisdag 20 oktober 2009

Yes, Yes, Yes! **** AS/ADHD

      Varför dessa glada gubbar? Ska ta det från början... 

Dagen har varit väldigt stressig. Jobbade medans sonen var i skolan. Sen hem, plockade och dammsög lite samtidigt som jag ägnade mig åt sonen, lagade middag. När mannen kom hem så åkte jag till jobbet igen. Jobbade tills det var dags att åka och spela curling. Turneringen går ju vidare. Idag hade vi en riktig prestigematch! Vi mötte de som leder turneringen och de hade hittills inte förlorat en enda match. Av någon anledning så har de stor respekt för oss, vet inte varför, men de vill absolut inte förlora mot oss. Tro det eller ej, men vi vann över dem! Det var säkert nerverna som spökade för dem. Men för oss kändes det väldigt gôtt efteråt - knappt att vi fattade vad vi gjort. Vilket härligt slut på dagen! Sen åkte jag och jobbade en stund till, men det gick rätt bra trots att jag är trött efter den här långa dagen.

Sonen och avlösaren hade haft trevligt ihop medans vi var och spelade curling. Verkar som de trivs tillsammans. På något sätt tror jag att det är rätt lyckat att avlösaren är en kille som är relativt ung (19 år). De kan nog hitta på en hel del kul. Hoppas bara att han har rätt förståelse för att det kan bli nåt utbrott emellanåt och att han inte blir rädd, det kan ju smälla av ordentligt ibland.

Inga kommentarer: