torsdag 15 oktober 2009

Skola och jobb igen **** AS/ADHD

Idag åkte sonen iväg till skolan igen efter två förkylda dagar hemma. Det har gått hyfsat bra i skolan. Men det märktes hemma ändå att han inte var lika lugn i eftermiddag som han varit under de dagar han varit hemma. Inga utbrott eller så men lite sprittig i kroppen. Han har hållit igång både pappa och mamma kan jag säga.
Och här är jag igång på jobbet igen

    Här är jag i jobbartagen med hammaren i högsta hugg. Ganska långt ifrån mina normala arbetsuppgifter - vända papper på kontoret! Bokföring, löner, produktionsplanering, order, beställning av material m m är det jag i vanliga fall sysslar med. Men jag är inte rädd för att hugga i om det behövs, som nu några månader så blir det blandat jobb. Samtidigt är det roligt att lära sig nya uppgifter.
Nu är jag spänd att se hur det ser ut ute i morgon när vi vaknar. De har nämligen lovat årets första snö hos oss på sydsvenska höglandet. Det kommer ju att regna bort under dan sen, men i alla fall.

Inga kommentarer: