söndag 25 oktober 2009

Hemma igen **** AS/ADHD

Nu är vi tillbaka hemma igen alla tre. Jag var in med väskorna, sen åkte jag till jobbet. Mannen har hämtat hem sonen från stödfamiljen. De hade tagit med grabben och tittat på Tobbe Trollkarl och Mojje igår!

                                                                                                                                                                                                                                                    Så nu vet vi nog vad som kommer att vara populärt att hålla på med ett tag framöver...  

Nu kan jag säga att jag är vääääldigt trött och sliten. Jag tål inte riktigt det här tempot som är just nu. Behöver ha nån dag ledig ibland då jag kan vara hemma ensam och plocka och dona men har inte haft nån sån dag på 5-6 veckor nu. Puh, hur länge orkar man?? Ikväll ska jag lägga mig tidigare än vanligt, har slarvat med sömnen i flera veckor nu.        

Inga kommentarer: