söndag 13 oktober 2013

Rektorsuppdrag

Det får bli en kortis här inne på bloggen idag. Tyvärr - för jag har så mycket tankar i huvudet som vill ut.... Men tiden springer ifrån mig och jag måste hasta vidare mot natten.

Men i morgon börjar iaf en spännande vecka. Jag vet att rektorn ska kolla upp en grej om en ev lösning i morgon förmiddag. Efter det kan man nog börja skissa och planera hur vi ska gå vidare. Jag väntar med spänning för nu måste det hända något i rätt riktning. Ingen klarar att ha det så här länge till, varken skolpersonalen, Turbo eller vi. Och jag kommer att vara lika orolig i morgon igen, när jag skickar iväg Turbo till skolan som inte fungerar som den ska för honom. I bakhuvudet finns de där tankarna att vad som helst kan hända..... Vi längtar efter ett lugn som inte finns just nu....




Allt för idag! Kram på er så länge ♥

Inga kommentarer: